hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > برگزیدگان فراخوان هنرهای تجسمی مدافعان سلامت مشخص شد

برگزیدگان فراخوان هنرهای تجسمی مدافعان سلامت مشخص شد

۹
دبیرخانه تولید آثار هنرهای تجسمی اعلام کرد:در«فراخوان تولید آثار هنرهای تجسمی» تعداد 133 اثر از 71 هنرمند به دبیرخانه ارسال گردید که در انتخاب اولیه تعداد 61 اثر از 43 هنرمند به اکران عمومی راه یافت که در فضاهای مجازی به نمایش عموم در آمد و نهایت 6 اثر از 6 هنرمند در هر بخش به عنوان نفرات برتر، برگزیده شدند.
به گزارش رویداد ایران_قم،انجمن هنرهای تجسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با افتخار «فراخوان تولید آثار هنرهای تجسمی» را برگزار کرد. این فراخوان با هدف فرهنگ سازی تأثیر هنر در ارتقاء سطح آگاهی افراد جامعه و تبیین نقش هنرمندان در اطلاع رسانی و آگاهی جامعه در راستای قدردانی از ایثار پرسنل جامعه سلامت استان و همچنین فرهنگ سازی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در بخش های نقاشی دیجیتال، تصویرسازی و طراحی پوستر برگزار شد.
این فراخوان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و انجمن هنرهای تجسمی استان قم در روز های 20 اسفندماه 1398 تا 30 فروردین ماه 1399 در بخش های نقاشی دیجیتال، تصویرسازی و پوستر برگزار گردید.
در این رویداد هنری تعداد 133 اثر از 71 هنرمند به دبیرخانه ارسال گردید که در انتخاب اولیه تعداد 61 اثر از 43 هنرمند به اکران عمومی راه یافت که در فضاهای مجازی به نمایش عموم در آمد و در نهابت توسط اساتید محمد محسن مقدادی، علیرضا قراگوزلو و علی سلطانی تعداد 6 اثر از 6 هنرمند در هر بخش به عنوان نفرات برتر، برگزیده شدند. این افراد سید علیرضا سعادتی و فاطمه فرامرزی در بخش طراحی پوستر، سحر رضائیه زاد و مهشید رجایی در بخش تصویرسازی و فریده سادات جعفریان و محسن فرجی در بخش نقاشی دیجیتال می باشند.
در پایان به شش نفر برتر علاوه بر لوح افتخار، مبلغ 6.000.000 ریال جایزه نقدی و کارت عضویت پیوسته انجمن هنرهای تجسمی اهدا می گردد.

هنرمندان زیر آثارشان برای اکران عمومی انتخاب گردید؛
الهه صادقیان، امین اکبر نژاد، زهرا السلیمان، زینب السلیمان، فاطمه جلیلی، فاطمه عرفانی فر، محمد جواد اصفهانی، سید محمد حسین برقعی، مریم مافی، فاطمه فرامرزی، فریده سادات جعفریان، زهرا باختر، انسیه داورپناه، فاطمه گودرزی، سمانه جامع، معصومه سادات مسعودی، ناهید یاری، فاطمه بلند، عارف فلاح، فاطمه قاسمیان، هادی علی، امیر حسین نبی گل، مهدی گنج خانی، حمید کارگری، زین العابدین جوی، علیرضا محمدی، کوثر سادات حائری، سید علیرضا سعادتی، صفا فیضی، عاطفه متقی، زهرا کرد، مهیا عابدینی، سحر رضائیه زاد، سمانه بیات، محمد جواد اصفهانی، زهرا پناهی، مهشید رجایی، زينب رحيمي، محسن فرجي، عرفان غلامي و زهرا اکبرزاده
لازم به توضیح است در حاشیه این فراخوان ارگان های مختلف از جمله سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، مجله سلام بچه ها، دانشگاه علوم پزشکی و ... از طرح های فوق در بخش های مختلف خود استفاده کرده و مورد تقدیر قرار گرفتند.


*هانی احمد زاده
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد