hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کارکرد اصلی روابط عمومی در اعتمادسازی و تفاهم با مخاطب است

کارکرد اصلی روابط عمومی در اعتمادسازی و تفاهم با مخاطب است

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان در گفت‌وگو با رویداد ایران_سمنان  تصریح کرد: امروزه صاحب‌نظران، کارکرد اصلی روابط عمومی را علاوه بر اطلاع‌رسانی رویدادها و برنامه‌های سازمان‌ها،  در اعتمادسازی و تفاهم با مخاطب می‌دانند که بدین ترتیب اهمیت جایگاه عملکرد مناسب روابط عمومی ها و انجام برنامه‌های مدون و علمی برای ارتباط با افکار عمومی جامعه و پاسخ به انتظارات آن در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی ، اجتماعی و مدیریت شهری بیش از پیش پررنگ می‌شود.

علی‌اکبر بنی‌اسدی گفت: روابط عمومی ها ضمن اعتماد سازی برای مخاطبان ، با مدیریت بحران، آینده نگری و اطلاع رسانی شفاف عملکرد بنگاه های اقتصادی و نهادهای اقتصادی می توانند نقش بسیار مهمی در جهش تولید داشته باشند .و با بکارگیری و تربیت نیروهای متخصص در روابط عمومی تا حد زیاد می توان این نقش بسیار مهم را ایفا کرد .

وی افزود: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی با وجود فضای مجازی بیش از پیش سرعت گرفته، بسیار مهم است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها بستگی دارد.

بنی‌اسدی ادامه داد: روابط عمومی الکترونیک سبب  دسترسی راحت و بهنگام مخاطبان به اطلاعات سازمانی می شود و می تواند در جلب اعتماد ، اطمینان و سرعت عمل در مواقع بحران بسیار مفید باشد . 
 مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان گفت: اطلاع رسانی از جانب رسانه ها شاید تفاوت چندانی با روابط عمومی ها نداشته باشد، ولی ذکر این نکته مهم است که روابط عمومی ها می توانند منبع خبر رسانه ها باشند و رسالت های خود را ابزار رسانه ایفا نمایند .

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد