hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > جاده‌های کرمانشاه در پیچ بی‌اعتباری

جاده‌های کرمانشاه در پیچ بی‌اعتباری

هزار کیلومتر از جاده‌های برون شهری کرمانشاه برای ترمیم به ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد، در حالی که کل اعتبار متولی بهسازی راه‌های استان یک پنجم این میزان است.
فریبرزکرمی: گفت بیش از هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی در استان کرمانشاه وجود دارد که بخشی از آنها برای بهبود تردد و افزایش ایمنی راه‌ها به ترمیم و اقدام برای رفع نقاط حادثه خیر احتیاج دارد.

کرمی گفت: چند قرارداد به منظور بهسازی راه‌های برون شهری استان امسال با پیمانکاران منعقد کرده‌ایم که در صورت تامین اعتبار عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

«فریبرز کرمی» با تاکید بر اینکه اعتبار این اداره کل برای ترمیم راه‌های استان کافی نیست، اظهار داشت: هزار کیلومتر بااعتباری بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان نیاز به روکش و بهسازی آسفالت دارد، در حالی که اعتبار استان حدود ۱۰۰ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به این که تلاش می‌کنیم تا با همین اعتبار و بااستفاده از امکانات موجود کار را با کمترین هزینه پیش ببریم، تصریح کرد: اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه در حالی است که سال گذشته فقط ۲۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت راه‌ها هزینه شد.

۱۰۲ نقطه حادثه خیز در کرمانشاه
کمبود اعتبار برای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه در حالی است که ۱۰۲ نقطه از جاده‌های استان جزء نقاط حادثه خیر محسوب می‌شوند و نیاز به اصلاح دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه در این رابطه اظهار داشت: از ۱۰۲ نقطه حادثه خیر جاده‌ای کرمانشاه تعدادی از این نقاط پرتصادف هستند که آشکارسازی و اصلاح آنها ضروری است.

کرمی با تاکید بر اینکه اصلاح نقاط حادثه‌خیز تأثیر بسزایی در کاهش سوانح و حوادث جاده‌ای دارد، عنوان کرد: برای امسال اصلاح ۱۶ نقاط حادثه را تعریف کرده‌ایم که برای این کار حداقل به بیش از ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد