hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > 15000 هزار متر مربع از اراضی ملی استان از ید متصرفین خارج شد

15000 هزار متر مربع از اراضی ملی استان از ید متصرفین خارج شد

فرماندهی یگان حفاظت اداره‌ڪل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ڪرمانشاه: « 15000 هزار متر مربع » از اراضی ملی استان از ید متصرفین خارج شد.
سرهنگ پاسدار علی صفا کرمی فرمانده یگان حفاظت اداره‌ڪل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ڪرمانشاه اظهار داشت: در راستای اجرای تدابیر مهندس کولانی مدیرکل منابع طبیعی  و آبخیزداری استان کرمانشاه و صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال میزان‌ « 150000 هزار متر مربع » از اراضی ملی پلاک موسوم به پتی آباد بالادربند از توابع شهرستان کرمانشاه ڪه چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود طی هماهنگی لازم با مراجع قضایی از ید متصرفین خارج شد. 
این مقام مسئول افزود ،: در پی گزارش واصله مبنی بر تخریب و تصرف اراضی ملی در پلاک اراضی ملی یاد شده بلافاصله موضوع توسط مامورین پاسگاه ویژه شهرستان کرمانشاه ضمن بازدید میدانی و تطبیق عرصه با نقشه اجرای مقررات و احراز تخلف مبنی بر کشت  غیر مجاز در اراضی ملی منطقه  سریعا نسبت به تشکیل پرونده برای متخلفان اقدام و طی هماهنگی صورت گرفته با مراجع قضایی، دستور لازم جهت رفع تصرف عرصه اخذ و نسبت به رفع تصرف محدوده مورد نظر از طریق احداث  1200 متر مربع کانال خط تنسیق‌اقدام لازم مبذول گردید که با انجام این کار عرصه ی به میزان 15 هکتار از ید متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شد.
وی خاطرنشان ڪرد: مردم طبیعت‌دوست می‌توانند در تماس با « شماره 1504 ڪد امداد جنگل و مرتع اداره ڪل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب ڪرمان »گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و ... اطلاع‌رسانی ڪنند تا از ورود خسارت‎های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد