hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > نرخ بلیت مترو از ابتدای خرداد افزایش می‌یابد

نرخ بلیت مترو از ابتدای خرداد افزایش می‌یابد

نرخ جدید بلیت متروی تهران و حومه بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران از ابتدای خرداد ماه اعمال می‌شود.
فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه طبق مصوبه اعمال افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی شهر تهران که به تایید شورای اسلامی شهر تهران و فرمانداری تهران رسید مانند سنوات گذشته باید از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری این تغییرات برابر مصوبه ابلاغ شده اعمال می‌شد، اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا این افزایش قیمت بر خلاف سال‌های قبل با کمی تاخیر از روز پنجشنبه یکم خرداد ماه سال 1399 اعمال می‌شود.
نوبخت در ارتباط با افزایش قیمت بلیت مترو تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، قیمت‌ بلیت‌ مترو برای بلیت تک سفره 1500 تومان، تک سفره حومه 1700 تومان، تک سفره هشتگرد 5000 تومان و تک سفره فرودگاه امام خمینی (ره) مانند سال گذشته بدون افزایش  9000 تومان تعیین شده است.
مدیرعامل شرکت بهره‌بر‌داری متروی تهران و حومه گفت: افرادی که از خطوط حومه‌ای استفاده می‌کنند باید در ایستگاه مبدا بلیت تک سفره حومه، هشتگرد و فرودگاه را تهیه کنند.
وی با اشاره به اینکه مسافران خط حومه‌ای باید برای استفاده از مترو بلیت مخصوص تهیه کنند، گفت: ناحیه بندی خط حومه‌ای تهران (صادقیه)-کرج -گلشهر نیز مانند خطوط درون شهری انجام شده و شهروندانی که مسافت‌های کوتاه‌تری استفاده می‌کنند می‌توانند با استفاده از بلیت‌های مبلغ دار از تخفیف بیشتری استفاده کرده و هزینه کمتری را پرداخت کنند.
مدیر‌عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه افزود: امسال هم مانند سال گذشته کارت بلیت اقشار خاص با تخفیف‌های مصوب شده ارائه می‌شود و سقف مبلغ قابل شارژ در این کارت بلیت‌ها با دو برابر افزایش از 150 هزارتومان به 300 هزار تومان رسیده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد