hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > عادل با شلوار جین برگشت!

عادل با شلوار جین برگشت!

 با وجود شایعاتی که پیرامون پخش‌نشدن برنامه نود در فصل جدید در یک ماه اخیر به گوش می‌رسید؛ دوشنبه‌شب عادل فردوسی‌پور با قدرت همیشگی این برنامه را اجرا کرد تا به نوعی بیست‌سالگی نود را جشن بگیرد.


عادل، همان همیشگی
برخی اتفاقات حاشیه‌ای در جریان پخش ویژه‌برنامه جام جهانی به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور، روزهای سختی را برای این مجری باسابقه رقم زد. شایعه اختلاف او با مدیران صداوسیما به دلیل راه ندادن میهمانان خارجی به ویژه‌برنامه جام جهانی باعث شد تا موضوع پخش‌نشدن برنامه نود برای لیگ هجدهم رنگ و بوی جدی به خود بگیرد. با این‌حال، از دوشنبه‌شب این هفته شاهد پخش برنامه نود با همان شکل و شمایل همیشگی بودیم. عادل که در نخستین برنامه با شلوار جین به اجرای برنامه پرداخت، بدون توجه به شایعات، پخش مسابقات و حواشی هفته اول لیگ برتر، انتقادات از برگزاری مراسم برترین‌های سال فوتبال ایران، عملکرد استقلال در نقل‌وانتقالات، آخرین وضعیت تیم‌های لژیونرهای ایرانی، حضور علیرضا جهانبخش در برایتون، تماشاگران فوق‌العاده نساجی و وضعیت نامشخص مالکیت باشگاه سپیدرود را در آیتم‌هایی جداگانه برای مخاطبان برنامه‌اش پخش کرد.
 تولد بیست‌سالگی نود
فردوسی‌پور در ابتدای برنامه خود به پخش برنامه نود برای بیستمین‌سال متوالی اشاره کرد و حتی به شوخی به مسعود مرادی، کارشناس برنامه‌اش هم گفت که سن برنامه نود ٦ ماه از پسر شما هم بیشتر است. به‌جز یک سال، در سایر مقاطع از همان هفته اول برنامه نود روی آنتن رفته و حالا بیست‌سالگی خود را جشن گرفته است. عادل بارها درباره عمر برنامه‌اش گفته تا هر زمان که نود مخاطب داشته باشد، به اجرای این برنامه ادامه می‌دهد.
جریان‌سازی از گام نخست
عادل فردوسی‌پور که همواره زیر فشار نهادهای مختلف به دلیل افشاگری از فسادهای موجود در ورزش قرار داشته، بدون محافظه‌کاری از گام نخست به جریان‌سازی پرداخت. چگونگی انتخاب برترین‌ها توسط سازمان لیگ با روی خط آوردن سعید فتاحی باعث شد تا جزییات جدیدی از این ماجرا افشا شود. جالب اینکه دیروز سازمان لیگ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد فردوسی‌پور به سازمان لیگ تهمت زده و این حق برای آنها وجود دارد که از مراجع قضائی چنین مسأله‌ای را پیگیری کنند.
همچنان پرمخاطب
آمار نظرسنجی برنامه نود آن هم در نخستین گام نشان می‌داد که همچنان این برنامه مخاطبان خاص خود را دارد و این‌طور نیست که بعد از ٢٠ سال پخش، بینندگانش را از دست داده باشد. سوال نظرسنجی برنامه نود، انتخاب بهترین نقل و انتقال پیش‌فصل بود که مهدی ترابی بیشترین رأی را به دست آورد. یک‌میلیون و ٢٣٩ هزار نفر در نظرسنجی این هفته برنامه نود شرکت کردند و پیش‌بینی می‌شود که این آمار در هفته‌های آینده افزایش یابد.
این داستان ادامه دارد
داستان عادل، فوتبال ایران و مدیران متخلف و ناکارآمد که دستشان هر دوشنبه‌شب رو می‌شود، ادامه خواهد داشت. فردوسی‌پور نشان داده که به جای پرداختن به حواشی بیشتر به متن برنامه‌اش توجه می‌کند و در پی نوآوری و تولید کارهای جدید است. شاید با پخش چند برنامه مشابه از شبکه‌های دیگر، برخی تصور کردند عمر برنامه نود به زودی به‌سر می‌آید، اما فردوسی‌پور که تا ٢٠ روز قبل درگیر برنامه سنگین جام جهانی بود، بدون استراحت کارش را در برنامه نود آغاز کرده است و یک فصل دیگر در کنار فوتبال ایران خواهد بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد