hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > در و پنجره را هنگام روشن بودن کولر چندین بار باز کنید

در و پنجره را هنگام روشن بودن کولر چندین بار باز کنید

معاون فنی مرکز بهداشت استان بوشهر گفت: در این روز‌ها که وسایل خنک کننده روشن هستند، برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا چندین بار در روز در و پنجره‌ها را باز کنید.
محمد مهدی خواجه‌ئیان معاون فنی مرکز بهداشت استان بوشهر بیان کرد: با توجه به گرمای هوا این روز‌ها همه جا از وسایل خنک کننده استفاده می‌شود که باعث چرخش هوا در فضای بسته می‌شود که در صورت عطسه یا سرفه افراد در این محیط، چرخش هوا باعث پراکنده شدن ویروس می‌شود.
او ادامه داد: برای پیشگیری از پراکنده شدن ویروس افراد چند مورد را رعایت کنند اول اینکه دمای وسایل خنک کننده را در منزل، محل کار یا خودرو پایین نیاورند، دوم چندین بار در روز در و  پنجره‌ها را باز کنند و سوم اینکه در ساعت‌هایی که کمتر نیاز است وسایل خنک کننده روشن باشند، آن‌ها را خاموش کنند.
معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همچنین به این نکته اشاره کرد که تا کنون ۵۶۳ نفر در این استان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که ۲۰ نفرشان دیروز شناسایی شدند.
خواجه‌ئیان بیان کرد: دیروز یک نفر فوتی داشتیم و تعداد جان باختگان ناشی از کرونا در استان بوشهر به ۱۳ نفر رسید که به جز یک نفر که بیماری خاص داشت، بقیه فوتی‌ها در سنین بالا بودند و تا کنون مورد فوتی در سنین کم نداشته‌ایم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد