hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > وضعیت سفید در بوئین میاندشت به معنای پایان کرونا نیست

وضعیت سفید در بوئین میاندشت به معنای پایان کرونا نیست

مدیر شبکه بهداشت و درمان بویین‌میاندشت گفت: اعلام وضعیت سفید در شهرستان بوئین میاندشت به معنای پایان بیماری کرونا نیست و لازم است که شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. 
رضا کیخایی  اظهار داشت: اعلام موقعیت سفید شهرستان بویین میاندشت از بیماری کرونا نتیجه تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مردم و همکاری نهادها و سازمان‌های دولتی است.
وی گفت: سیاست‌ها و استراتژی‌های حوزه بهداشت و درمان بوئین میاندشت انکار ناشدنی و ستودنی است که با توجه به موقعیت جغرافیایی، اقلیمی و بافت جمعیتی سالمند پر خطر زمینه‌ای که آسیب‌پذیرترین شهرستان‌ها بود را توانستیم در شرایط سالم نگه داریم.
مدیر شبکه بهداشت و درمان بویین‌میاندشت تصریح کرد: در تمام مراکز درمانی و خانه‌های بهداشتی تلاش بهورزان و مراقبین سلامت و کارشناسان بهداشتی و پزشکان همراه با روحیه ایثار و ازخودگذشتگی دوران دفاع مقدس تا شکست بیماری کرونا ادامه دارد.
وی گفت: اعلام وضعیت سفید در شهرستان بوئین میاندشت به معنای پایان بیماری کرونا نیست، بیماری کرونا در شهرستان در حال کنترل است و مردم نیز به پروتکل‌های بهداشتی توجه کنند.
کیخایی تأکید کرد: فاصله گذاری اجتماعی، تردد نکردن در تجمعات، استفاده از ماسک در تجمعات، شستشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون و استفاده از مواد ضدعفونی کننده راه پیشگیری از ابتلاء شدن به بیماری کرونا است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد