hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بازار ماهی‌فروشان بندرعباس بازگشایی شد

بازار ماهی‌فروشان بندرعباس بازگشایی شد

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس از بازگشایی مجدد بازار ماهی‌فروشان با سخت‌گیری بیشتر در مسائل بهداشتی خبر داد.
علی عامری سیاهویی گفت: با تدابیر بهداشتی صورت گرفته و حسب دستور فرماندار بندرعباس، این بازار بازگشایی و فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی افزود: با انجام عملیات ضدعفونی و دیگر اقدامات بهداشتی لازم، بازار ماهی فروشان بندرعباس طبق نظارت مسئولان بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان شرایط استاندارد بهداشتی را پیدا کرده و شهروندان می‌توانند از این پس بدون نگرانی، از این بازار خرید کنند.
عامری سیاهویی با تاکید بر اینکه رعایت نکات بهداشتی یاد شده برای همه شهروندان و خصوصاً در مکان‌های سرپوشیده ضروری است، تصریح کرد: این بازار با ظرفیت یک چهارم آغار بکار خواهد کرد و فروشندگان مبتلا به کرونا که تست آن‌ها اکنون منفی اعلام شده و گواهی صلاحیت پزشکی دریافت کرده‌اند، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند در این بازار فعالیت کنند.
ریس سازمان مشاغل شهری شهرداری بندرعباس اظهار کرد: از این پس، استفاده از ماسک و دستکش برای کلیه پرسنل و خصوصاً فروشندگان آبزی الزامی است.
وی از مردم خواست هنگام حضور در این بازار از ماسک و دستکش استفاده کرده و فاصله فیزیکی را رعایت کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد