hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > جعفری: بانوان نمی‌توانند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند

جعفری: بانوان نمی‌توانند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم گفت: از آنجایی که بانوان مشکل اسپانسر دارند، نمی‌توانند پروتکل‌های بهداشتی را برای ادامه لیگ برتر رعایت کنند.

مرضیه جعفری در مورد ادامه لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار داشت: لیگ برتر فوتبال بانوان به شرطی که سازمان لیگ بتواند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کند، بهتر است ادامه یافته و چهار بازی پایانی انجام شود.

وی در ادامه افزود: بانوان به دلیل اینکه مشکل اسپانسر دارند، نمی‌توانند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و قطعاً با مشکل مواجه می‌شوند، چون نمی‌توانند استادیوم را ضدعفونی کنند و در فاصله رفت و آمد برای شرکت در مسابقات ممکن است نتوانند موارد بهداشتی را رعایت کنند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم با اشاره به بازی‌های پایانی تیمش اظهار داشت: ما چهار بازی دیگر باید انجام دهیم که سه بازی در خانه و یک بازی در خارج از خانه داریم و تیم ما حتی با یک شکست قهرمان می‌شود.

جعفری خاطر نشان کرد: بازیکنانم تمرینات آماده‌سازی خود را در منزل انجام داده و ما مشکلی از لحاظ فنی نداریم. تنها مشکل ما از لحاظ سلامت بازیکنان است که در شرایط شیوع ویروس کرونا دچار مشکل شوند. به نظر من با شرایط کنونی و اهمیت سلامت بازیکنان بهتر است مسابقات را بدون برگزاری بازی مختومه اعلام کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد