hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اختلاف خانوادگی زوجین اسدآبادی منجر به قتل شد

اختلاف خانوادگی زوجین اسدآبادی منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از بروز یک فقره اختلاف خانوادگی منجر به قتل و دستگیری قاتل در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد.


سرهنگ افشین یاری در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام تماس مردمی به مرکز فرماندهی وکنترل شهرستان مبنی بر وقوع یک فقره مرگ مشکوک در یکی از مناطق شهرستان مأموران گشت کلانتری۱۱ و۱۲ جانبازان برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی مراجعه کردند.
وی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد، مردی حدودا ۴۲ ساله بر اثر اصابت گلوله اسلحه شکاری از ناحیه سر به شدت مجروح شده و متاسفانه فوت کرده است.
یاری با اشاره به اینکه دو قبضه سلاح شکاری در صحنه جرم کشف شد، تصریح کرد: با حضور ماموران پلیس آگاهی و بازپرس دادسرا، تشریفات قضایی و قانونی انجام و سه نفر از مظنونین اصلی از جمله پدر و دو برادر همسر مقتول دستگیر وجسد نیز برای بررسی علت تامه مرگ به پزشکی قانونی شهرستان منتقل شد.
وی ادامه داد: در مقر پلیس با انجام تحقیقات جامع مواجهه با شواهد و قرائن موجود وهمچنین بازجویی های فنی، برادر همسر مقتول به قتل اعتراف کرد.
این مقام انتظامی با اشاره به نحوه وانگیزه درگیری طرفین اعلام کرد: برابر بررسی های به عمل آمده و تحقیقات از بستگان وشاهدان حادثه و همچنین متهمان،مقتول با همسر خود اختلاف خانوادگی داشته وپیش از ظهر روز گذشته، با یک قبضه سلاح شکاری ضمن ورود به منزل پدر همسرش، اقدام به فحاشی و تهدید کرده وسپس با آنان درگیر می شود که نهایتا مورد اصابت گلوله از سوی برادر همسرش قرار می گیرد.
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در پایان گفت: از مردم درخواست می شود هنگام بروز اختلافات خانوادگی با صعه صدر و مراجعه به مشاوران و روانشناسان مشکل خود را حل کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد