hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > دولت و بخش خصوصی برای گره‌گشایی از مشکلات واحدهای صنعتی در استان سمنان هماهنگ هستند

دولت و بخش خصوصی برای گره‌گشایی از مشکلات واحدهای صنعتی در استان سمنان هماهنگ هستند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: دولت و بخش خصوصی برای گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در استان سمنان با اتخاذ رویه‌های اصولی و برگزاری نشست‌های مستمر، هماهنگ هستند.
حبیب‌الله خجسته‌پور روز شنبه در دیدار با علی اصغر جمعه‌ای، رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان در سالن کوثر استانداری افزود: در سطح ملی و استانی همکاری‌های خوبی بین دولت و بخش خصوصی وجود دارد که در سال جهش تولید این همکاری‌ها، افزایش می یابد.
وی خاطرنشان کرد: به فرض مثال اگر دولت و بخش خصوصی بدون توجه به نظریه طرف دیگر ،برای رفع مشکلات اقتصادی بخش صنعت و تولید جلساتی برگزار کنند ، اقدامی ناصوابی است و دولت و بخش خصوصی برای رفع مشکلات اقتصادی و توسعه کشور باید به عنوان مکمل همدیگر در تلاش باشند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان اضافه کرد: با هماهنگی بین دولت و بخش خصوصی، از یک طرف ضمانت اجرای لازم برای فعالیت بخش خصوصی وجود خواهد داشت و از سوی دیگر فعالان اقتصادی به خوبی می توانند، برنامه های دولت برای جهش تولید در کشور را عملیاتی کنند.
خجسته پور ادامه داد: به دلیل تحریم و فشارهای خارجی و مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع کرونا ویروس، تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی در استان با مشکلاتی مواجه شدند که در نشست های گفتگوی دولت با بخش خصوصی برای رفع این چالش ها بحث و تصمیم‌گیری خواهد شد.
وی گفت: تمامی دستگاه های اجرایی در استان سمنان موظف به حمایت از تولید و بخش خصوصی هستند و در سال ۹۸ استان سمنان از حیث میزان رضایمندی مردم شریف استان از دستگاه های اجرایی در رتبه دوم کشور قرار گرفت.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد