hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تشنج در شورای شهر؛ اعتراض به مدیریت هاشمی/ سالاری: بلد نیستند شورا را اداره کنند!

تشنج در شورای شهر؛ اعتراض به مدیریت هاشمی/ سالاری: بلد نیستند شورا را اداره کنند!

چهار عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران نسبت به اداراه جلسه توسط هاشمی ریاست شورای شهر تهران صحن علنی را ترک کردند.
در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران بررسی نامه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران درباره تمدید مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز پروژه‌های توسعه و بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسری قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب امروز در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.
در جریان بررسی این نامه محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در اعتراض به محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران مبنی بر عدم ارائه پیشنهادش اعتراض کرد که در ادامه این امر به تشنج انجامید و محمد سالاری، محمد علیخانی و حسن خلیل‌آبادی در اعتراض به این مسئله صحن علنی را ترک کردند.
هنگام خروج سالاری از صحن علنی شورای شهر تهران، شهربانو امانی از وی خواست صحن شورا را ترک نکند که سالاری در پاسخ به این درخواست، گفت: بلد نیستند شورا را اداره کنند.
به گزارش تسنیم در این دوره از مدیریت شهری بارها اعضای شورای شهر تهران نسبت به اداره جلسات از سوی محسن هاشمی انتقاد کرده و حتی صحن شورای شهر تهران را ترک کرده‌‌اند و برخی از اعضاء معتقدند که هاشمی شورای شهر تهران را جدی نمی‌گیرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد