hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کرونا تاکنون جان ۶۳ نفر را در کرمان گرفته است

کرونا تاکنون جان ۶۳ نفر را در کرمان گرفته است

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مجموع جان باختگان ابتلاء به کووید ۱۹ از ابتدای اپیدمی تاکنون در استان کرمان ۶۳ نفر است.

مهدی شفیعی بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین آمار از وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار کرد: با ارسال ۱۳۷ نمونه به آزمایشگاه‌های استان کرمان تست ۱۱ نفر شامل در ۲۴ ساعت گذشته مثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه دو نفر از این افراد زن و ۹ نفر مرد هستند، افزود: موارد جدید شامل سه مورد بیمار بستری، سه مورد بیمار سرپایی، پنج مورد اطرافیان بیماران غربالگری شده است.

شفیعی با اشاره به اینکه ۱۱ مورد جدید مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان است، بیان کرد: در مجموع تاکنون هزار و ۱۳۷ نفر به کووید ۱۹ در کرمان مبتلا شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته یک مرد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم به دلیل ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داد. بنابراین مجموع جان باختگان ابتلاء به کووید ۱۹ از ابتدا تا کنون در استان کرمان ۶۳ نفر است.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، سه بیمار با علائم کووید ۱۹ از مراکز درمانی ترخیص شدند بنابراین مجموع بهبود یافته‌های این بیماری در استان از ابتدا تاکنون ۴۳۵ نفر است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد