hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > دستگیری عامل قتل مرد ۶۸ ساله در دشتستان

دستگیری عامل قتل مرد ۶۸ ساله در دشتستان

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتل فراری مرد ۶۸ ساله در شهرستان دشتستان خبر داد.


سردار خلیل واعظی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در ساعت ۱۷ روز اول فروردین سال جاری در پی  اعلام کشف جسد فردی در یک دامداری حوالی شهر برازجان، سریعا کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.
وی ادامه داد: در بررسی های اولیه ماموران پلیس آگاهی مشخص شد جسد متعلق به مردی ۶۸ ساله است که حدود یک هفته از مرگ وی می گذرد.
وی بیان کرد: با بررسی های علمی و رصد اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی شهرستان دشتستان و اخذ نظریه پزشکی قانونی فرضیه قتل متوفی تقویت و تلاش برای شناسائی و دستگیری قاتل آغاز شد.
این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: با تحقیقات پلیسی  و اشراف اطلاعاتی کارآگاهان آگاهی عامل ارتکاب قتل که فردی ۳۸ ساله و اهل برازجان بوده شناسائی و در عملیاتی غافلگیرانه در سطح شهر برازجان دستگیر شد.
سردار واعظی تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته توسط ماموران متهم به ارتکاب قتل اعتراف و اظهار داشته به دلیل اختلافات قبلی با شلیک گلوله وی را در دامداری به قتل رسانده است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر بابیان اینکه در بازرسی از مخفی‌گاه متهم دو قبضه اسلحه بهمراه مقادیری مهمات کشف شد، عنوان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد