hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اعمال محدودیت ها و پوشش های ترافیکی شب های قدر

اعمال محدودیت ها و پوشش های ترافیکی شب های قدر

رییس پلیس راهور استان اصفهان از اعمال محدودیت ها و پوشش های ترافیکی برگزاری مراسم شب های قدر در محل های اعلام شده از سوی ستاد استانی مبارزه با کرونا در استان خبر داد.

سرهنگ‌محمد رضا محمدی اظهار کرد: از ساعت ۲۰ شب های قدر تا پایان مراسم اجازه توقف و تردد هرنوع وسیله نقلیه در شهر اصفهان از میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا و همچنین از سمت میدان بسیج به سمت گلستان شهدا داده نمی شود.
وی افزود: در صورت ازدحام جمعیت، این محدودیت ها در رینگ های بعدی از خروجی بزرگراه همت به سمت گلستان شهدا، چهار راه فرایبورگ و تقاطع سپهسالار و... اجرا خواهد شد.
رئیس پلیس راهور استان با بیان اینکه توقف وسایل نقلیه از جمله خودرو و موتورسیکلت در مقابل درهای ورودی و پیاده روهای گلستان شهدا و سایر محل های تعیین شده ممنوع است، گفت: پارکینگ جنب گلستان شهدا (ضلع شرقی) و روبه روی آن برای پارک موتورسیکلت‌ها پیش بینی شده است.
به گزارش ایسنا و به نقل از پلیس راهور استان اصفهان، وی تاکید کرد: شهروندان از توقف خودرو به صورت دوبل در معابر و بزرگراه‌ها به سمت گلستان شهدا و سایر محل های درنظر گرفته شده خودداری کنند.
سرهنگ محمدی با اشاره به حضور حداکثری نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی استان در مناطق مختلف شهری و محل های تعیین شده، از شهروندان خواست برای روان‌سازی ترافیک بیشترین همکاری را با مأموران پلیس راهنمایی ورانندگی در سطح استان داشته باشند.
به گفته وی، با هماهنگی های به عمل آمده، در لیالی قدر پارکینگ های محدوده مرکزی شهر به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار داده می شود تا بی نظمی ترافیکی در خیابان های شهر به جهت پارک های غیر مجاز را شاهد نباشیم.
رئیس پلیس راهور استان از مردم خواست با توجه به ظرفیت های ایجاد شده، از توقف های غیر مجاز در حاشیه معابر و پیرامون منازل شهروندان و ایجاد مزاحمت برای ایشان خودداری شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد