hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شناسایی ۶۲ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس

شناسایی ۶۲ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته با انجام یک هزار و ۹۵۱ نمونه آزمایش ۶۲ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در استان فارس شناسایی شد.

دکتر عبدالرسول همتی بعد از ظهر دوشنبه با حضور در استودیو سلامت دانشگاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با شناسایی ۶۲ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته، آمار مبتلایان در استان فارس به چهار هزار و ۲۳۳ مورد رسیده است.او ادامه داد: از مجموع ۶۲ مورد جدید شناسایی شده طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰ مورد مربوط به شیراز؛ ۴ مورد کوار؛ ۳ مورد زرین دشت؛ آباده و زرقان هر کدام یک مورد و مابقی آمار نیز مربوط به دیگر دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان فارس بوده است.
معاون بهداشت دانشگاه بیان کرد: خوشبختانه در چهار روز گذشته مورد فوتی به دلیل ابتلاء به کروناویروس در استان گزارش نشده است و مجموع جانباختگان بر اثر بیماری کووید ۱۹ در استان، ۹۸ نفر است.
دکتر همتی مجموع بهبودیافتگان از بیمارستان‌ها و ایزوله خانگی در استان را نیز سه هزار و ۶۶۲ نفر اعلام کرد.
معاون بهداشت دانشگاه ضمن قدردانی از مردم فهیم استان به پاس همکاری با خادمان سلامت در مبارزه با کروناویروس تاکید کرد: بررسی‌ها نشان داده که استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل، شست و شوی مرتب دست‌ها، پرهیز از ترددهای غیرضروری و رعایت فاصله در روابط اجتماعی، در جلوگیری از گسترش بیماری کووید ۱۹ مؤثر است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد