hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > برگزاری کلاس های آموزش آنلاین خوشنویسی در قم

برگزاری کلاس های آموزش آنلاین خوشنویسی در قم

رئیس انجمن خوشنویسی استان قم گفت: برای قطع زنجیره کرونا و رعایت فاصله اجتماعی کلاس های آموزشی انجمن خوشنویسی به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود.

به گزارش رویداد ایران_قم ، علی اصغر نظری حائل در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پایداری وضعیت کرونا و احتمال ادامه این شرایط تا تابستان و پاییز تصمیم گرفته شد برای رفاه حال هنرجویان و کمک به جریان کمتر شدن فعالیت های اجتماعی و سفرهای درون شهری کلاس‌های خوشنویسی از سوی این انجمن با سیستم جامع آموزش آنلاین راه اندازی شود.

وی با تاکید براینکه برای برگزاری کلاس حضوری در این شرایط خاص لازم است با فاصله گذاری اجتماعی صورت بگیرد، گفت: در فاصله گذاری اجتماعی لازم است که هنرجو حداقل یک متر از استاد فاصله بگیرد اما با برگزاری کلاس های مجازی به شیوه آنلاین دوربین بر روی خط استاد متمرکز می شود و هنرجو بیش از پیش می تواند از این کلاس بهره ببرد که این امر از مزیت های اصلی این شیوه آموزشی است.

رئیس انجمن خوشنویسی استان قم گفت: این آموزش بر روی سایت انجمن با سیستم آموزش دانشگاهی با امکان استفاده از ویدئوی زنده استاد در طول کلاس، نگارش زنده سرمشق و غلط‌گیری تکالیف هنرجویان، تعامل دو سویه و زنده استاد و هنرجو و پرسش و پاسخ در هنگام نگارش و غلط‌ گیری استاد، ارسال سرمشق و تکالیف در بستر کلاسی و تدریس و تحلیل آثار خوشنویسی توسط اساتید برگزار می شود.

نظری حائل خاطر نشان کرد: علاقمندان به کلاس‌های خوشنویسی می توانند برای استفاده از سیستم جامع آموزش آنلاین خوشنویسی با شماره ۰۲۵۳۷۸۳۴۳۹۷ تماس حاصل کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد