hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > روند ابتلاء به کرونا در لرستان سینوسی شد / احتمال اجرای محدودیت‌ در برخی ‌شهرها

روند ابتلاء به کرونا در لرستان سینوسی شد / احتمال اجرای محدودیت‌ در برخی ‌شهرها

استاندار لرستان با بیان اینکه روند ابتلاء به ویروس کرونا در لرستان سینوسی شده است گفت: اگر احساس شود بیماری در حال برگشت است ممکن است تمام یا بخشی از محدودیت‌های قبلی در برخی از شهرهای استان مجدداً اعمال شود.

ظهر امروز در رابطه با جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که با حضور رهبر معظم انقلاب و به ریاست رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، لحظات شیرین این جلسه اظهار لطف مقام معظم رهبری نسبت به اقدامات انجام شده توسط ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در کشور و همه نهادهای درگیر این موضوع بود.

وی با بیان اینکه روند مقابله با بیماری کرونا تاکنون خوب بوده است افزود: امیدواریم این روند تا مهار کامل این بیماری ادامه یابد.

استاندار لرستان در رابطه با مصوبات جلسه مذکور نیز عنوان کرد: مدارس سراسر کشور از 27 اردیبهشت ماه بازگشایی می‌شوند و دانش‌آموزان می‌توانند در صورت نیاز و برای رفع اشکال در مدرسه حضور پیدا کنند البته اجباری برای حضور در کلاس نیست.

وی بیان کرد: در بحث برگزاری مراسمات مذهبی نیز بناشد اجرای برنامه‌های مذهبی در مناطق سفید کشور  براساس با رعایت پروتکل های بهداشتی باشد. در شب‌های قدر نیز صدا و سیما در برخی مراکز خاص کشور پخش مستقیم فیلم مراسم مربوط به این ایام در مناطق قرمز را  پیگیری و انجام می‌دهد.

خادمی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با وضعیت کرونایی استان لرستان نیز تصریح کرد: با توجه به آمارها روند ابتلا به ویروس کرونا در چند روز اخیر با کاهش و افزایش مواجه شده که این روند سینوسی نشان از لزوم اهمیت و توجه بیشتر مردم به رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه دارد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، دورود و دلفان ناپایدارتر از سایر نقاط استان است اظهارداشت: با توجه به وضعیت موجود اجرای پروتکلهای بهداشتی باید بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد تا بتوان از این مرحله سخت عبور کرد.

استاندارلرستان با بیان اینکه جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که فردا شب در لرستان برگزار می‌شود افزود: در این جلسه ضمن بررسی و کنترل آخرین وضعیت استان اگراحساس شود بیماری در حال برگشت است ممکن است تمام یا بخشی از محدودیت‌های قبلی در برخی از شهرها مجدداً اعمال شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد