hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > توهین کادر پرواز شرکت هواپیمایی به پزشک متخصص بوشهری و اخراج از پرواز!

توهین کادر پرواز شرکت هواپیمایی به پزشک متخصص بوشهری و اخراج از پرواز!

شب گذشته کادر پرواز و خلبان هواپیمای تهران‌-بوشهر یک متخصص بیهوشی را به بهانه ابتلا به کرونا از هواپیما پیاده کرده و به شکل توهین آمیزی از پرواز وی جلوگیری می کنند...


داستان این بی احترامی به سرعت در فضای مجازی پخش و بازنشر شد. طی تماس ایسنا با این پزشک و همسر ایشان مشخص شد خانم دکتر خائف که از تهران عازم بوشهر بوده، شب گذشته سوار هواپیما می شود و با مشاهده این که فاصله اجتماعی رعایت نشده است به مهماندار تذکر می‌دهد. این متخصص بیهوشی که در ردیف دوم نشسته بوده است پس از انتقال یک نفر از ردیف آخر به صندلی کناری محترمانه به مهماندار می‌گوید چرا فاصله رعایت نمی‌شود با این که جای خالی هم وجود دارد؛ اما مهماندار پاسخ می‌دهد خانم شما در موضوعی که اطلاعاتی نداری صحبت و اظهارنظر نکنید. او جواب می‌دهد من متخصص بیهوشی هستم و سواد این موضوع را دارم!
بعد مهماندار می رود و پس از چند دقیقه چهار نفری برگشته و به او می‌گویند برو پایین شما ناقل کرونا هستید! این دستور خلبان است. هرچه پزشک می‌گوید من امشب شیفت هستم و باید خودم را به بیمارستان برسانم. می‌گویند دستور خلبان است و گفته اگر بیرون نرفت او را از پلکان به پایین پرت کنید! بعد پزشک را به زور و با برخورد فیزیکی و توهین به خارج از هواپیما هدایت می‌کنند که همه مسافران نیز شاهد این ماجرا بوده اند. همان لحظه نیز چمدان ایشان را از قسمت بار هواپیما آورده و او را درب ترمینال پیاده می‌کنند. بعداً که از سرویس ترافیک پیگیری می‌کند اظهار بی اطلاعی می کنند و بعد زیر بلیت وی قید می‌شود که به علت بیماری کووید ۱۹ از پرواز ایشان ممانعت شده است!


به گزارش ایسنا، این تمام ماجرای پزشکی است که مورد بی احترامی و توهین کادر پرواز شب گذشته شماره ۵۸۷۲ این شرکت هواپیمایی تازه تاسیس قرار گرفته است.
پس از انتشار اخبار در مورد این موضوع مردم و فعالان اجتماعیو جامعه حقوقی و پزشکی و فعالان رسانه ای نسبت به این موضوع معترض شده و خواستار رسیدگی به این امر و برخورد با خلبان و شرکت هواپیمایی مذکور شده اند. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد