hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > احداث 18 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در قم

احداث 18 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در قم

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد استان قم گفت:امسال به دنبال تعمیر 840 واحد از منازل مددجویان کمیته امداد در استان هستیم و خرید و احداث 18 واحد منزل شهری را برای مددجویان این نهاد در قم در دستور کار داریم.
به گزارش رویداد ایران_قم،یوسف رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تعمیرات منازل مددجویان کمیته امداد استان قم اظهار کرد: سال گذشته 845 منزل از منازل مددجویان این نهاد در استان را با اعتبار سه میلیارد تومان تعمیر کردیم، همچنین 18 منزل در سال 1398 برای مددجویان کمیته امداد در استان قم با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومان خریداری شد.
  وی ادامه داد: امسال به دنبال این هستیم که عملکرد کمیته امداد در استان قم در زمینه تعمیر و خرید مسکن کمتر از سال گذشته نباشد، امسال به دنبال تعمیر 840 واحد از منازل مددجویان کمیته امداد در استان هستیم و خرید و احداث 18 واحد منزل شهری را برای مددجویان این نهاد در قم در دستور کار داریم.
 مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد استان قم افزود: اعتبار برای نوسازی منازل روستایی در استان وجود دارد، اما طی سال‌های گذشته استقبالی در این زمینه از سوی مددجویان در روستاهای قم صورت نگرفته است، عمده مددجویان کمیته امداد در روستاهای استان مسکن شخصی دارند، اما نیاز به تعمیر و نوسازی این مسکن‌ها وجود دارد.
  رشیدی با اشاره به مددجویان فاقد مسکن کمیته امداد در استان قم اظهار کرد: حدود هزار و 800 خانوار شهری مددجوی این نهاد در استان که دارای شرایط مدنظر کمیته امداد برای خرید یا ساخت مسکن هستند، مسکن شخصی ندارند. بیش از 300 خانوار از این تعداد خانوارهای ایتام هستند که در اولویت کمیته امداد برای خرید یا احداث مسکن قرار دارند.
  وی خاطرنشان کرد: واحدهای مسکن خریداری شده توسط کمیته امداد برای مددجویان در استان قم باید شرایطی همچون سند 6 دانگ و پایان کار داشته باشند و با توجه به افزایش قیمت مسکن، رقم بالایی برای خرید یک واحد مسکونی نیاز است، به همین دلیل کمیته امداد در استان قم بیشتر به سمت کمک به مددجویان در زمینه پرداخت اجاره و تامین ودیعه مسکن رفته است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد