hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > افتتاح یک پروژه شاخص شهر قم در هر ماه

افتتاح یک پروژه شاخص شهر قم در هر ماه

شهردار قم گفت: در سال جاری هرماه شاهد افتتاح پروژه‌های شاخص شهری در حوزه‌های عمرانی، حمل‌ونقل و ترافیک، فرهنگی، خدمات شهری و فضای سبز خواهیم بود.
به گزارش رویداد ایران_قم،سید مرتضی سقاییان نژاد در جلسه شورای معاونین شهرداری قم، با تأکید بر توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال و لزوم تدوین برنامه‌های شهرداری در سال جاری، اظهار داشت: سال ۱۳۹۹ ، سال جهش در افتتاح پروژه‌های شاخص شهر قم خواهد بود.
شهردار قم با بیان اینکه اولویت مدیریت شهری اتمام طرح‌های نیمه‌تمام و برنامه‌ریزی برای پروژه‌های جدید است، ابراز کرد: در سال‌های گذشته تلاش شده که با در نظر گرفتن اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، طرح‌ها در شهرداری با برنامه‌ریزی و پیوست‌های مختلف هرچه سریع‌تر اجرایی شود تا مردم بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.
سقاییان نژاد از افتتاح پروژه‌های مهم شهری در هرماه به‌صورت مستمر خبر داد و افزود: هرماه شاهد افتتاح پروژه‌های شاخص شهری در حوزه‌های عمرانی، حمل‌ونقل و ترافیک، فرهنگی، خدمات شهری و فضای سبز خواهیم بود.
وی بر تعیین جدول برنامه‌های افتتاح پروژه‌های شهری از خردادماه ۹۹ تأکید کرد و گفت: باید پروژه‌ها با اطلاع‌رسانی به شهروندان افتتاح‌شده و جدول برنامه‌ها به‌صورت کامل در اختیار آن‌ها قرار گیرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد