hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > پلیس اماکن به کمک محیط زیست قم می آید

پلیس اماکن به کمک محیط زیست قم می آید

 فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قم گفت: با هماهنگی و برنامه ریزی های انجام شده، پلیس اماکن عمومی در گشت و پایش سطح شهر قم محیط بانان را همراهی خواهد کرد. 

 به گزارش رویداد ایران_قم،محمدرضا عابدی مقدم با اشاره به برگزاری جلسه با رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی قم اظهار داشت: در این نشست لزوم مشارکت و همکاری هرچه بیشتر دو مجموعه در جهت پیشگیری و مقابله با تخلفات زیست محیطی در سطح شهر قم مورد تأکید قرار گرفت. 

وی در ادامه افزود: از این پس با تعامل و هماهنگی های بعمل آمده، گشت و کنترل مشترک پلیس اماکن عمومی و یگان حفاظت محیط زیست استان قم در سطح شهر به ویژه در مراکز عرضه و نگهداری پرندگان و گونه های جانوری به انجام خواهد رسید. 

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قم در پایان تصریح کرد: اتاق اصناف استان قم نیز برای مقابله با تخلفات زیست محیطی در واحدهای صنفی اعلام آمادگی کرده و امیدواریم شاهد کاهش حداکثری تخلفات در حوزه خرید و فروش جانوران وحشی در شهر قم باشیم. 

گفتنی است بر اساس قانون شکار و صید، نگهداری و خرید و فروش گونه های جانوری و تاکسیدرمی آنها به هر نحو ممنوع بوده و بر اساس ضوابط و قوانین با متخلفان برخورد خواهد شد. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد