hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بیمارستان غرضی از امروز بیماران مبتلا به کرونا را نمی‌پذیرد

بیمارستان غرضی از امروز بیماران مبتلا به کرونا را نمی‌پذیرد

رئیس بیمارستان غرضی از خارج شدن این بیمارستان از لیست بیمارستان‌های ریفرال کرونا در اصفهان خبر داد.

آرش علیزاده نوری در خصوص آخرین وضعیت پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان غرضی اظهار کرد: در حال حاضر ۴۰ بیمار مبتلا به کرونا در این بیمارستان بستری است که ۲۰ نفر از آنها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش آمار مراجعات بیماران مبتلا به کرونا در استان برنامه‌ریزی‌ها بر این اساس انجام شد که از امروز بیمارستان غرضی از لیست بیمارستان‌های ریفرال کرونا در اصفهان خارج شود.

رئیس بیمارستان غرضی با بیان اینکه بر این اساس از امروز بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان غرضی پذیرش نمی‌شوند، اضافه کرد: باید توجه داشت که از دو هفته گذشته تاکنون تعداد مراجعات بیماران مشکوک به کرونا در این بیمارستان کمتر از ۵۰ نفر بوده و به همین علت این بیمارستان از لیست بیمارستان‌های پذیرنده افراد مبتلا به کرونا خارج شد.

وی در خصوص آخرین وضعیت ابتلای کادر درمانی بیمارستان غرضی به کرونا نیز گفت: تاکنون ۵۴ نفر از کادر درمانی و غیر درمانی این بیمارستان به کرونا مبتلا شده‌اند که خوشبختانه همه این افراد بهبود یافته‌اند.

علیزاده در خصوص اجرای طرح پلاسمادرمانی در بیمارستان غرضی اظهار کرد: به دلیل اینکه قرار است آمار انجام آزمایش‌ها به صورت کشوری اعلام شود امکان ارائه آمار را ندارم اما باید توجه داشت که دو سوم بیمارانی که از طرح پلاسما درمانی استفاده کردند بهبود یافتند.

وی تصریح کرد: از فردا فعالیت بیمارستان غرضی به حالت عادی برگردانده می‌شود و بخش جداگانه ای نیز برای بیماران مبتلا به کرونای بستری در این بیمارستان تا زمان بهبودی شان در نظر گرفته می‌شود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد