hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آزادسازی ۱۰ ملک شهرداری تهران در یک ماه/ سکونت افرادی که هیچگاه با شهرداری همکاری نداشتند

آزادسازی ۱۰ ملک شهرداری تهران در یک ماه/ سکونت افرادی که هیچگاه با شهرداری همکاری نداشتند

محمد زاده گفت: در برخی از املاک شهرداری تهران افرادی ساکن هستند که هیچگاه با شهرداری همکاری نداشته اند.
محمد نادر محمد زاده مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران ، با اشاره به اقدامات انجام شده توسط سازمان املاک و مستغلات برای پس گرفتن املاکی که در اختیار مدیران سابق و افراد غیر مرتبط با شهرداری تهران است٬ گفت: ۶۰۰ ملک در حال تخلیه وجود دارد که ۲۹۰ مورد آن کاملا تخلیه شده است.
وی با بیان اینکه از این تعداد ۴۰ ملک اداری، ۹۰ ملک مسکونی و باقی آن ها با کاربری‌های دیگر هستند٬ افزود: نزدیک به ۱۰ ملک هم در اختیار افرادی بود که تاکنون هیچ همکاری با شهرداری تهران نداشته اند.

محمد زاده گفت: آخرین تخلیه ملک مربوط به اسفند ماه ۹۸ بود و آخرین رفع تصرف هم در فروردین ۹۹ انجام شده است.
گفتنی است٬ محمد زاده مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در مورخ ۹ بهمن ۹۸ به باشگاه خبرنگاران جوان گفته بود: مجموع خانه‌های سازمانی و املاکی شهرداری تهران که دارای کاربری اجتماعی هستند٬ ۲۱۰۰ واحد است که برای ۶۵۰ واحد آن اقدام به تخلیه کرده‌ایم و تا کنون ۲۸۰ واحد تخلیه شده است.
با توجه به این اظهارات معلوم می‌شود که شهرداری تهران از بهمن ماه تا اسفند ماه ۹۸ توانسته ۱۰ ملک را خود تخلیه و آزاد کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد