hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش غیرقانونی و کرونایی نرخ تاکسی/ موج لغو پرداخت عوارض تاکسی به کرج می‌رسد؟

افزایش غیرقانونی و کرونایی نرخ تاکسی/ موج لغو پرداخت عوارض تاکسی به کرج می‌رسد؟

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج گفت: لایحه عدم دریافت عوارض از تاکسی‌ها درحال تنظیم است.
مجید استاد کاظمی، رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج، با بیان این که شیوع ویروس کرونا باعث صدمه اقتصادی به اقشار مختلف جامعه از جمله رانندگان تاکسی شده است، گفت: در حال تنظیم لایحه‌ای برای عدم دریافت عوارض از رانندگان تاکسی هستیم.
او با بیان این که این لایحه پس از تنظیم در صحن شورای شهر کرج مطرح می ‌شود و احتمال تصویب آن نیز وجود دارد،افزود:عوارض سالانه تاکسی‌های خطی ۱۷۰ هزار تومان و عوارض تاکسی های گردشی ۷۰ هزار تومان است که پس از تصویب لایحه مذکور از رانندگان دریافت نمی شود.
رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج در ادامه گفت: به منظور اجرای فاصله گذاری اجتماعی در حمل و نقل عمومی با استفاده از ورقه‌های پلاستیکی فضای راننده را از محل نشستن مسافران جدا کردیم و همچنین مقرر شده که تنها پنجاه درصد از ظرفیت صندلی‌های اتوبوس های شهر کرج استفاده شود.
او با بیان این که برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تاکسی‌ ها مجاز به سوار کردن دو مسافر در صندلی عقب هستند، افزود: بعضی رانندگان کرایه این یک نفر را بین بقیه مسافران تقسیم می کنند، که غیرقانونی است.
استاد کاظمی گفت: شهروندان درصورت مواجهه با چنین رانندگانی کد و ردیف آنان را به اطلاع ما برسانند تا اعمال قانون شوند و به تعزیرات گزارش دهیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد