hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > منطقه آزاد مازندران تصویب شد

منطقه آزاد مازندران تصویب شد

استاندار مازندران از تصویب منطقه آزاد استان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

احمد حسین زادگان با اشاره به تصویب منطقه آزاد مازندران در مجلس شورای اسلامی در روز جاری، ضمن قدردانی از نمایندگان، از تلاش‌ها و پیگیرهای همه کسانی که در این مسیر نقش داشتند، گفت: فعالیت منطقه آزاد، گامی بزرگ در مسیر توسعه اقتصادی و تجاری استان محسوب می‌شود.

حسین زادگان در بخش دیگری از سخنان خود از اهتمام ویژه مجمع نمایندگان استان در این راستا تقدیر کرد و یادآور شد: در سایه اتحاد و همدلی، مازندران می‌تواند به اعتلا و آبادانی در خور و شایسته خود دست یابد.

استاندار جذب سرمایه‌های خارجی، ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و کسب درآمد ارزی و افزایش صادرات را از جمله دستاوردهای مهم این اتفاق بزرگ دانست و اظهار داشت: بی شک منطقه آزاد مازندران، مبدا تحولی بزرگ و تعیین کننده در اقتصاد و آینده مازندران خواهد شد.

حسین زادگان ادامه داد: معافیت‌های مالیاتی، بخشودگی سود و عوارض گمرکی، نداشتن تشریفات زائد ارزی و اداری و سهولت در فرایند صادرات و واردات؛ محرک‌های تحقق شکوفایی استان از طریق منطقه آزاد مازندران است.

استاندار اظهار امیدواری کرد تا این اتفاق مهم که در سایه خواست، همدلی و همکاری همه آحاد مردم، نخبگان، مدیران و مسئولین استان به تحقق رسید، در تداوم آن با مشارکت دلسوزان و قاطبه فعالان این بخش به اهداف خود در راستای شکوفایی استان دست یابد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد