hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > وزیر اقتصاد: مردم در خرید سهام شتابزده عمل نکنند

وزیر اقتصاد: مردم در خرید سهام شتابزده عمل نکنند

وزیر اقتصاد با بیان اینکه حمایت از بازار سرمایه و بورس ادامه خواهد داشت گفت: مردم نباید در خرید سهام شتابزده عمل کنند.
 فرهاد دژپسند،  امروز در نشست با فعالان بخش خصوصی برای بررسی فرصت‌های استفاده از ظرفیت بازار سرمایه برای تامین مالی بنگاه‌ها و بخش خصوصی با دعوت از بخش خصوصی برای حضور در بازار سرمایه و تأمین مالی از طریق بورس گفت: شرکت‌های بخش خصوصی در این زمینه آمادگی دارند. 
دژپسند   گفت: بخش خصوصی باید برای تامین سرمایه ثابت و سرمایه در گردش تکیه گاه جدی اش بازار سرمایه باشد.
وزیر اقتصاد با بیان اینکه تأمین مالی به طور سنتی بیشتر از طریق شبکه بانکی انجام می‌شود افزود: سال گذشته شبکه بانکی 975 هزار میلیارد تومان تسهیلات داده و بازار سرمایه 275 هزار میلیارد تومان تامین مالی کرده است.
وی گفت: برای رسیدن به جهش تولید و داشتن رشد مطلوب حداقل باید هزار هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری داشته باشیم که در این زمینه باید از ظرفیت بازار سرمایه استفاده شود.
دژپسند افزود: سازمان بورس و اوراق بهادار نیز باید با تقویت فناوری و ابزار‌ها و همچنین تقویت منابع انسانی خود زمینه لازم را برای جذب بیشتر سرمایه‌ها فراهم کند.
وزیر اقتصاد همچنین در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عرضه‌های اولیه و حمایت از بازار سرمایه و بورس ادامه خواهد داشت گفت: در نیمه دوم سال نیز عرضه‌هایی خواهیم داشت و مردم نباید در خرید سهام شتابزده عمل کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد