hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ترس از کرونا ده درصد واکسیناسیون کودکان اصفهانی را کاهش داد

ترس از کرونا ده درصد واکسیناسیون کودکان اصفهانی را کاهش داد

مسئول بیماری های واگیردار مرکز بهداشت اصفهان گفت: در استان اصفهان، واکسیناسیون ده درصد کودکان براثر ترس از کرونا کاهش یافته است.

رضا فدایی  با اشاره به کاهش واکسیناسیون کودکان بر اثر ترس از کرونا در بین خانواده‌های اصفهانی اظهار داشت: مردم به دلایل مختلف از جمله ترس از کرونا به مراکز بهداشت برای واکسیناسیون فرزندانشان مراجعه نکردند.

وی افزود: در ماه‌های اسفند و فروردین ماه، ده درصد کودکان در استان اصفهان برای واکسیناسیون اقدام نکردند.

مسئول بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت اصفهان با اهمیت واکسیناسیون تجویزی کودکان تصریح کرد: با استفاده از سامانه «سیب» کودکانی که موعد واکسیناسیون آنها گذشته است احصا می‌شود و با تماس با والدین در زمان بندی مشخص و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای واکسیناسیون این کودکان مبادرت می‌شود.

وی بیان داشت: عدم واکسیناسیون به موقع کودکان احتمال بیماری‌های سرخچه، سرخک، سیاه سرفه و دیفتری را که در سطح جامعه به ندرت دیده می‌شود، افزایش می‌دهد.

فدایی با اشاره به آمادگی کامل همه مراکز بهداشتی و پایگاه‌های سلامت جهت واکسیناسیون کودکان گفت: واکسیناسیون کودکان در شرایط بهداشتی انجام می‌شود و لازم است شهروندان هنگام مراجعه وسایل حفاظتی همراه داشته باشند و با رعایت فاصله فیزیکی نسبت به واکسیناسیون کودک خود اقدام کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد