hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ۳۴ واحد صنعتی و معدنی در قم احیا شد

۳۴ واحد صنعتی و معدنی در قم احیا شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در سال گذشته ۲۴ واحد صنعتی با اشتغال جدید ۲۴۶ نفر و ۱۰ واحد معدنی با اشتغال ۸۰ نفر در این استان احیا شدند.
به گزارش رویداد ایران_قم،محمود سیجانی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته ۲۴ واحد صنعتی با اشتغال جدید ۲۴۶ نفر و ۱۰ واحد معدنی با اشتغال ۸۰ نفر در استان قم احیا شده است.
وی گفت: در سال گذشته طی گزارش دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان، از واحدهای تملیک شده تعداد سه واحد فعال و بدهی آنها اقساطی شد و پس از پرداخت اقساط واحد اقاله می‌شود، ۲ واحد نیمه فعال، ۱۸ واحد غیر فعال و یک واحد در حال تغییر خط تولید هستند که اولویت تمامی بانک‌ها اقاله و قسط بندی آنهاست.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم عنوان کرد: حداقل ۵۰ واحد کفش و دمپایی بدون مجوز استان طی سال گذشته ساماندهی شده و پروانه بهره برداری صنعتی در خارج از شهرک‌های صنعتی و احداث زون تخصصی کفش در استان صادر شد.
سیجانی گفت: طی سال گذشته تعداد ۸۰ واحد صنعتی به میزان پنج هزار و ۱۱۴ میلیارد ریال جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل استان معرفی که از این تعداد به ۳۳ واحد صنعتی به میزان هزار و ۷۶۶ میلیارد ریال تسهیلات پرداخته شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد