hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۷ جوان در منطقه کوهستاتی سرقوچ بخش صیدون مفقود شدند / جستجو برای امدادرسانی ادامه دارد

۷ جوان در منطقه کوهستاتی سرقوچ بخش صیدون مفقود شدند / جستجو برای امدادرسانی ادامه دارد

رئیس جمعیت هلال احمر باغملک گفت: ۷ جوان در منطقه کوهستانی سرقوچ امام زاده عبدالله بخش صیدون مفقود شدند.
جوادشریفی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک  اظهار داشت: بعداز ظهر روز چهارشنبه 10 اردیبهشت اعلام مفقودی 7 نفر در منطقه کوهستانی سرقوچ از توابع امامزاده عبدالله بخش صیدون به هلال احمر شهرستان باغملک گزارش شد.
 شریفی با بیان ینکه نامساعد بودن شرایط جوی امکان اعزام بالگرد را فراهم نکردند افزود: نیروهای هلال احمر به منطقه اعزام شدند که به دلیل صعب العبور بودن منطقه و بارش باران ومسدود شدن جاده گندمکار امکان کمک رسانی وجودندارد.
شریفی افزود:نیروهای هلال احمر درمنطقه امامزاده عبدالله حضور دارند و به محض بازشدن جاده به منطقه اعزام می شوند.
علی محمد زنگنه معاون فرماندار باغملک در تشریح مسدود شدن جاده گندمکان در گفت و گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: با توجه به اینکه عشایر قبل از موعد مقرر به سمت ییلاقجات مشکلاتی از جمله از گرفتاری در برف و بارش شدید باران که در سالهای گذشته موجب کشته شدند 8 نفر و مشکلاتی برای عشایر بوجود اورده است
 وی تصریح کرد:اداره امور عشایر جاده گندمکار را به علت عدم کوچ زودتر از موعد عشایر به ییلاق مسدود کرده است و مانند مفقود شدن 7 جوان مشکلاتی برایشان بوجود نیاید.
زنگنه بیان داشت: جوانانی که به سمت کوهستان سرقوچ رفته اند عشایر نبوده اند و افرادی بومی که با منطقه اشنا هستند و به علت محصولات کوهی و تفریحات به منطقه سفر،کرده اند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد