hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جمع‌آوری دست‌فروش‌ها در کنگان/ ساماندهی بازار ماهی‌فروشان

جمع‌آوری دست‌فروش‌ها در کنگان/ ساماندهی بازار ماهی‌فروشان

فرماندار کنگان گفت: جمع آوری دست فروشان، ممنوعیت برپایی چادر و ساماندهی بازار ماهی فروشان در دستور کار است.

 سید علی پاک نژاد عصر چهارشنبه در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان کنگان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: کارشناسان و متخصصان حوزه بهداشت و درمان شهرستان نسبت به آموزش و فرهنگ سازی رعایت اصول بهداشتی مقابله با کرونا در شرایط فعلی اقدام کنند.
فرماندار کنگان ضمن قدردانی از همراهی بازاریان و اصناف شهرستان در راستای مقابله با کرونا گفت: اصناف پر خطر همچنان بسته می‌مانند و اصناف شهرستان توجه جدی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازگشایی صنوف خود داشته باشند.
وی ادامه داد: اصناف کم خطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و الزامات سلامت محیط کار شاغلین و مشتریان به فعالیت خود ادامه دهند.
پاک‌نژاد ضمن تقدیر از مشارکت خیرین برای بهبود کمیت و کیفیت خدمات در بیمارستان اشاره کرد و افزودند: تونل ضدعفونی با همکاری خیرین شهرستان خریداری و در اختیار بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی ضامن سلامت شهروندان است افزود: ارتقا سطح سلامت شهروندان در گرو همکاری و تعامل همه جانبه تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان با بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان است.
فرماندار کنگان خواستار تداوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای کنترل کرونا در سطح شهرستان شد و افزود: رعایت نکات و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا بسیار مؤثر است.
جمع آوری دست فروشان، ممنوعیت برپایی چادر، ساماندهی بازار ماهی فروشان، بازدید و نظارت مستمر بر اصناف، آموزش پروتکل‌های بهداشتی به شهروندان از طریق فضای مجازی، ساماندهی وضعیت میوه فروشان دوره گرد، تأمین فضای مناسب برای قرنطینه نمودن افراد مبتلا به ویروس کرونا و ممنوعیت فعالیت اصناف پر خطر از اهم مصوبات جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد