hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بهبودی قطعی ۱۴۲ بیمار کرونایی در استان بوشهر/ تأیید ۵ مورد جدید

بهبودی قطعی ۱۴۲ بیمار کرونایی در استان بوشهر/ تأیید ۵ مورد جدید

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۱۴۲ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: پنج نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

سعید کشمیری پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۲۴۲ نفر شامل ۱۲۴ مرد و ۱۱۸ زن است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از پنج بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، چهار بیمار در شهرستان بوشهر و یک بیمار از شهرستان دشتستان است.

وی تصریح کرد: دو بیمار جدید شهرستان بوشهر خانم‌هایی ۸۱ ساله و ۳۹ ساله از یک خانواده و ساکن کنار تخته هستند که با مورد مثبت در ارتباط بوده‌اند و در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی هستند.

کشمیری بیان کرد: دو بیمار جدید دیگر شهرستان بوشهر، یکی خانم ۳۱ ساله که بعد از مراجعه به مرکز خدمات جامع سلامت شناسایی‌شده و در منزل تحت مراقبت است و دیگری نیز خانمی ۶۷ ساله که در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی است.

وی بیان کرد: بیمار جدید دیگر آقایی ۸۳ ساله ساکن شهرستان دشتستان است که در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه تا امروز ۶۶ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۲۴۲ نفر) تاکنون ۱۴۲ نفر از آنان بهبودیافته و ۷۱ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۱۸ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد