hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کمیته امداد از 1800 یتیم در قم حمایت می کند

کمیته امداد از 1800 یتیم در قم حمایت می کند

رئیس اداره اکرام و محسنین کمیته امداد استان قم گفت: هزار و 833 یتیم و سه هزار و 226 فرزند محسنین در استان زیرپوشش این نهاد هستند.
به گزارش رویداد ایران_قم،حسین قره داغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به ایتام زیرپوشش کمیته امداد استان قم اظهار کرد: هزار و 833 یتیم و سه هزار و 226 فرزند محسنین در استان زیرپوشش این نهاد هستند، تعداد فرزندان محسنین مددجوی کمیته امداد استان قم نسبت به گذشته افزایش داشته است.
  وی ادامه داد: امسال به دنبال برگزاری کمپین برای جذب بیشتر کمک برای ایتام و فرزندان محسنین استان قم و استفاده از فضای مجازی و صدا و سیما در این زمینه هستیم تا افزایش سرانه کمک‌های حامیان به ایتام و فرزندان محسنین را شاهد باشیم.
  رئیس اداره اکرام و محسنین کمیته امداد استان قم افزود: با توجه به شیوع کرونا و محدودیت در رفت‌وآمدها سعی کردیم که ارتباط بیشتری را با حامیان از طریق تماس تلفنی و پیامک برقرار کنیم و کمک‌های خوبی را از حامیان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ایتام و فرزندان محسنین استان قم شاهد بودیم.
  قره داغی با اشاره به افزایش کمک‌های مردمی به ایتام و محسنین استان قم اظهار کرد: در فروردین سال جاری کمک‌های مردم استان به این قشر از مددجویان کمیته امداد قم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 133 درصد افزایش داشت، این مساله با وجود شیوع کرونا رخ داد.
  وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم که در ماه رمضان سال جاری نه تنها کمک‌های مردم استان قم به ایتام و محسنین استان کاهش یابد، بلکه این کمک‌ها نسبت به ماه رمضان سال گذشته افزایش پیدا کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد