hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > جدیدترین قیمت میوه و صیفی/سیر و لیموترش همچنان در صدر

جدیدترین قیمت میوه و صیفی/سیر و لیموترش همچنان در صدر

بازارهای میوه و صیفی نشان می‌دهد که سیر و لیموترش همچنان در اوج بوده و در حال حاضر این دو قلم با قیمت‌ حدود ۴۵ هزارتومان در خرده فروشی ها به فروش می رسد.

پیاز کیلویی ۵۰۰۰ تومان، سیب زمینی ۷۰۰۰تومان، گوجه فرنگی ۱۰ هزارتومان، فلفل دلمه ۱۵ هزارتومان، سیر ۴۵ تا ۵۰ هزارتومان، لیموترش ۴۵ هزارتومان، خیار ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰تومان، سیب قرمز ۱۵هزارتومان، پرتقال ۱۵هزارتومان و پرتقال توسرخ ۱۷ هزارتومان در خرده فروشی ها به فروش می رسد.
براساس کشف قیمت میدان میوه و تره بار مرکزی تا۱۴ اردیبهشت، قیمت هرکیلو لیموترش سنگی ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان، گوجه فرنگی بوته ای ۳۰۰۰ تا ۶۰۰۰تومان، فلفل دلمه سبز ۴۰۰۰تا۸۰۰۰تومان، سیر ۲۵ تا ۳۲ هزارتومان، پیاز زرد ۱۵۰۰ تا۴۰۰۰تومان، هندوانه ۱۵۰۰ تا ۳۳۰۰، موز ۱۳ تا ۱۷هزارو۵۰۰، طالبی۴۰۰۰تا۸۰۰۰تومان، سیب قرمز ۵۰۰۰ تا ۱۰هزارتومان، خیار رسمی۲۵۰۰ تا۵۰۰۰تومان، پرتقال رسمی شمال ۵۰۰۰ تا۸۰۰۰  و پرتقال توسرخ۶۰۰۰ تا ۱۰هزارتومان است که با اعمال سود ۳۵ درصدی در خرده فروشی ها به فروش می رسد.
از هفته گذشته تاکنون قیمت سیب و پرتقال افزایش یافته است که بنا برگفته رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران این افزایش قیمت به دلیل اتمام فصل این میوه ها است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد