hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فعالیت آرایشگاه‌های مردانه براساس مصوبه استانی آغاز شد

فعالیت آرایشگاه‌های مردانه براساس مصوبه استانی آغاز شد

رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: آغاز به کار مجدد آرایشگاه‌های مردانه در اصفهان طبق مصوبه استانی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفته ولی فعالیت آرایشگاه‌های زنانه توسط شبکه ملی اعلام شده و ابلاغی از اتاق اصناف اصفهان در این باره داده نشده است.

رسول جهانگیری ، با اشاره به بازگشایی آرایشگاه‌های مردانه در استان اصفهان، اظهار داشت: آغاز به کار مجدد آرایشگاه‌های مردانه طبق مصوبه استانی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت.

وی افزود: رعایت نکات بهداشتی که آرایشگاه‌های مردانه، موظف به اجرای آن هستند برای حفظ سلامت خود آرایشگرها و مشتریان در شرایط فعلی گسترش کرونا ویروس اجباری است.

رئیس اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی به صنف آرایشگاه‌های مردانه ابلاغ شده، گفت: محیط و فضای آرایشگاه باید تمیز و ایزوله باشد، فقط یک مشتری وارد شود و پس از اتمام کارش فرد دیگری وارد شود، آرایشگر باید از ماسک و دستکش استفاده کند و به طور مرتب آرایشگاه را ضدعفونی کند و مشتریان نیز باید وسایل شخصی به همراه داشته باشند.

دوی تصریح کرد: فعالیت مجدد آرایشگاه‌های زنانه با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شبکه ملی اعلام شده و اتاق اصناف اصفهان هیچ ابلاغی در این باره نداده است.

جهانگیری ادامه داد: در حال حاضر محدودیتی برای فعالیت آرایشگاه‌های زنانه در اصفهان وجود ندارد، مگر اینکه خبر بازگشایی این صنف از شبکه ملی رد شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد