hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > همدان| صدور 222 مجوز سقط درمانی در استان

همدان| صدور 222 مجوز سقط درمانی در استان

مدیرکل پزشکی قانونی همدان گفت: 222 مورد مجوز سقط درمانی در سال 96 در این استان صادر شده است که از این لحاظ در رتبه هشتم کشور قرار داریم.

علی احسان صالح افزود: یزد، ایلام و فارس سه استان اول در صدور مجوز سقط درمانی هستند. او اضافه کرد: واحد بالینی پزشکی قانونی استان همدان 39 هزار و 579 مورد معاینه در سال 96 انجام داده که این مورد در سال 95 بیش از 38 هزار و 87 معاینه بوده است. او اظهار داشت: سال گذشته نیز 14 هزار و یک پرونده نزاع در پزشکی قانونی استان همدان تشکیل شده است و پرونده آسیب‌ دیدگی در تصادفات برای هفت هزار و 677 نفر تشکیل شده است. مدیر کل پزشکی قانونی همدان گفت: میانگین آمار قتل در استان همدان نسبت به کشور میانگین بالایی نیست و همدان چهاردهمین استان محسوب می شود.

صالح ادامه داد: همچنین سال گذشته نیز 107 نفر براثر سوءمصرف مواد مخدر جان خود را از دست دادند که 97 نفر از این افراد مرد و 10 نفر زن بودند. او با اشاره به کمبود پزشک در برخی شهرستان‌های استان همدان اشاره کرد و گفت: کبودرآهنگ و اسدآباد با مشکل کمبود پزشک مواجه هستند اما پزشکانی برای این 2 شهرستان در نظر گرفته‌شده است. مدیرکل پزشکی قانونی استان با بیان اینکه در استان همدان خودکشی‌ها بیشتر از نوع حلق‌آویز و مصرف قرص برنج است اظهار داشت: نوع خودکشی در استان‌های مختلف متفاوت است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد