hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بیش از 51 هزار متر مربع از اراضی ملی قم رفع تصرف شد

بیش از 51 هزار متر مربع از اراضی ملی قم رفع تصرف شد

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم گفت: از ابتدای فرودین‌ماه تا به امروز در بخش‌های جعفریه و کهک به همت مأموران یگان حفاظت این اداره‌کل از تصرف 51 هزار و 115 متر مربع از اراضی ملی جلوگیری شده است.
به گزارس رویداد ایران_قم،علی درودیان با اشاره به فعالیت‌های یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم طی هفته و ماه گذشته اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت بخش کهک به دنبال گشت و مراقبت در اراضی ملی، تصرفی مبنی بر شخم و غرس نهال که خود یکی از راهکارهای تصرف اراضی ملی است را مشاهده کردند.
وی اضافه کرد: مأموران با انجام هماهنگی‌های لازم در راستای اجرای تبصره یک ماده 55 قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع به‌منظور جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال و تخریب انفال، نسبت به نزع نهال از اراضی ملی اقدام و مساحت 44 هزار و 193 متر مربع از اراضی ملی روستای ورجان را رفع تصرف کردند.
 فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم از تصرف اراضی ملی منطقه امیرآباد بخش جعفریه با استفاده از روش فنس‌کشی یاد کرد و گفت: مأموران یگان حفاظت بخش جعفریه با دستور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری از تصرف دو هزار و 74 متر مربع از اراضی ملی در این منطقه جلوگیری کردند.
وی ادامه داد: از اول تا هفدهم فرودین‌ماه نیز مأموران یگان حفاظت بخش کهک چهار هزار و 848 متر مربع از اراضی ملی این بخش که توسط برخی از افراد مشخص با غرس نهال تصرف گردیده بود را رفع تصرف کردند.
درودیان خاطرنشان کرد: در مجموع از ابتدای فرودین‌ماه تا به امروز در بخش‌های جعفریه و کهک به همت مأموران یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم از تصرف 51 هزار و 115 متر مربع از اراضی ملی جلوگیری شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد