hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در شورای شهر قزوین تصویب شد

افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در شورای شهر قزوین تصویب شد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: طرح افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ها در شورای اسلامی شهر قزوین تصویب و جهت اخذ تأییدیه اجرایی به کمیته تطبیق فرمانداری ارسال شده است.
اسماعیل عرشیان  اظهار داشت: با توجه به شرایط خاصی که به علت شیوع ویروس کرونا به وجود آمده و بسیاری از رانندگان تاکسی از نظر مالی و معیشتی متضرر شده‌اند، سازمان تاکسیرانی توزیع بسته‌های حمایتی لوازم یدکی را شامل لاستیک و روغن موتور، ویژه دوران کرونا آغاز کرده است.
وی با اشاره به اینکه این طرح از ابتدای ماه اردیبهشت امسال آغاز شده است، ادامه داد: برای جلوگیری از اجتماع و شیوع بیماری کرونا، یک پیامک حاوی روز و ساعت دقیق زمان مراجعه جهت تحویل این بسته‌های لوازم یدکی به رانندگان ارسال می‌شود و تاکسیرانان در زمان مشخص شده می‌توانند این بسته کمکی ویژه را از ناوگان تاکسیرانی دریافت کنند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با بیان اینکه قیمت لاستیک‌ها 30 تا 40 درصد و روغن موتور نیز بین 30 تا 35 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌‌شود، گفت: در مرحله نخست اولویت با رانندگانی است که طی سال گذشته لوازم یدکی یارانه‌ای دریافت نکرده‌اند.
عرشیان با اشاره به قیمت انواع لاستیک‌های تهیه شده توسط سازمان تاکسیرانی خاطرنشان کرد: رینگ 13، 14 و 15 به ترتیب 40 درصد، 35 درصد و 27 درصد زیر قیمت بازار با حذف دست‌های واسطه‌ای و به قیمت درب کارخانه عرضه می‌شود.
وی با بیان اینکه در سال گذشته بسته‌های معیشتی شامل مرغ، ماکارانی، شکر، قند، برنج و مرغ به ارزش 300 میلیون تومان و با قیمت یارانه‌ای در اختیار تاکسیران‌ها قرار داده شد، تصریح کرد: در آینده نزدیک این گونه بسته‌های ارزاق طی چندین مرحله در راستای کمک مؤمنانه به این قشر آسیب پذیر، بین رانندگان توزیع خواهد شد. 
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 900 میلیون تومان لاستیک، روغن موتور و بسته‌های معیشتی تقدیم تاکسیران‌ها شده است، ادامه داد: این روزها تاکسیران‌ها بیش از هر زمان دیگری نیاز به کمک و حمایت مالی و معیشتی دارند به همین خاطر با تمام توان به دنبال رفع مشکلات آن‌ها هستیم.
عرشیان در انتها خاطرنشان کرد: طرح افزایش 30 درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ها در شورای اسلامی شهر قزوین تصویب و جهت اخذ تأییدیه اجرایی به کمیته تطبیق فرمانداری ارسال شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد