hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > هشدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پی افزایش بیماران مبتلا به کرونا

هشدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پی افزایش بیماران مبتلا به کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهوازدر خصوص افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در خوزستان هشدار داد.
فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر ۳۲۱ نفر بر اثر ابتلا به کرونا ویروس در بیمارستان بستری هستند، در حالی که تا قبل از برداشتن محدودیت‌ها تا تاریخ ۲۳ فروردین آمار بستری در محدوده ۱۶۰ تا ۱۸۰ نفر بود.
او با بیان اینکه موارد بستری بر اثر ویروس کرونا در خوزستان در مدت یک هفته گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته‌است افزود: با افزایش نمونه گیری در مراکز منتخب، بیماران در مراحل اولیه ابتلا شناسایی می شوند که ضمن قطع زنجیره انتقال در کاهش میزان مرگ و میر نیز موثر است.
ابول نژادیان بیان داشت: ظرفیت بیمارستان رازی اهواز تکمیل شده است و تصمیم گیری در خصوص اختصاص بیمارستان‌های دیگر به بیماران کرونایی در حال انجام است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: مردم اگر می‌خواهند عزیزی را از دست ندهند و یا در مرگ دیگران نقش نداشته باشند فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند، ماسک بزنند، در موارد غیر ضروری از منزل خارج نشوند.
این مقام مسئول ادامه داد: بسیاری از مشاغل از جمله فلافل فروشی ها، رستوران و باشگاه‌های ورزشی اجازه فعالیت ندارند، اما غیر قانونی کار می‌کنند و ما نیز به تعداد زیاد مامور در اختیار نداریم که بر این مشاغل نظارت کنند و مردم باید به کمک ما بیایند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد