hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > کاهش قیمت مرغ در نخستین روز ماه مبارک رمضان

کاهش قیمت مرغ در نخستین روز ماه مبارک رمضان

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ با کاهش قیمت نسبت به روز پنجشنبه به ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان رسید. 
مهدی یوسف خوانی با بیان اینکه قیمت مرغ نسبت به روز پنجشنبه با کاهش ۲۰۰ تومانی همراه بوده است، اظهار کرد: هر کیلوگرم مرغ زنده ۷ هزار و ۲۰۰ تومان، درب کشتارگاه ۱۰ هزار تومان، توزیع ۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان و درب واحد‌های صنفی ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان عرضه می‌شود.
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان اینکه تقاضا برای ماه مبارک رمضان با افزایش روبه رو نبوده است، افزود: در مجموع از ۲۰ اسفندماه تاکنون تقاضا ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده و موجب کاهش قیمت شده است.
وی گفت: با توجه به گران شدن نهاده‌های دامی و مشکلاتی که در جوجه ریزی به وجود آمد در خردادماه قیمت‌ها افزایش می‌یابد و به نرخ مصوب می‌رسد.
یوسف خوانی درباره قیمت مشتقات مرغ نیز بیان کرد: قیمت هر کیلوگرم ران ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان، هر کیلوگرم سینه ۱۸ هزار تومان و هرکیلوگرم بال و کتف با قیمت ۱۴ هزار تومان عرضه می‌شود.
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی درباره قیمت تخم مرغ نیز گفت: هر شانه تخم مرغ با کاهش ۲ هزار تومانی نسبت به قبل توسط واحد‌های صنفی با قیمت ۲۰ هزار تومان عرضه می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد