hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش قیمت نان در چهارمحال و بختیاری

افزایش قیمت نان در چهارمحال و بختیاری

معاون بازرگانی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری از افزایش قیمت نان در استان بنا برمصوبه آبان‌ماه سال قبل خبر داد و گفت: نان تافتون ۲۰۵ گرمی با قیمت ۳۳۰ تومان و قیمت نان تافتون ۲۵۵ گرمی نیز با قیمت ۳۸۰ تومان به فروش می‌رسد.

حسن شمسی‌پور از افزایش قیمت نان در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: طبق مصوبه شورای آرد و نان و کمیسیون تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری  نان تافتون ۲۰۵ گرمی با افزایش ۵۰ درصدی با قیمت ۳۳۰ تومان و قیمت نان تافتون ۲۵۵ گرمی نیز با افزایش ۴۱ درصدی با قیمت ۳۸۰ تومان به فروش می‌رسد.
معاون بازرگانی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال گذشته هیچ‌گونه افزایش قیمتی در بحث نان در استان وجود نداشت، افزود: این مسئله باتوجه به افزایش هزینه‌ها گلایه نانوایان را در پی داشت، افزایش قیمت نان در شورای آرد و نان و کمیسیون تنظیم بازار استان در آبان‌ماه سال گذشته مصوب شد، اما به دلیل وجود برخی از ملاحضلات این مصوبه اجرایی نشد.
وی با بیان اینکه نان آزادپز هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشته است، خاطرنشان کرد: پایین بودن قیمت نان در چهارمحال و بختیاری نسبت به سایر استان‌ها موجب خروج نان تولیدی از استان می‌شد.
شمسی‌پور در ادامه با اعلام قیمت برخی از اقلام در ماه مبارک رمضان و تغییر قیمت آن‌ها، نسبت به سال گذشته، توضیح داد: قیمت زولبیا و بامیه ۲۲ هزار تومان، آش و حلیم هر کیلوگرم ۱۳ هزار تومان، حلیم بادمجان هر کیلوگرم ۱۶ هزارتومان و حلیم شیر هرکیلوگرم ۱۴ هزار تومان اعلام شده است.
معاون بازرگانی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه افزایش قیمت این محصولات به علت بالا رفتن قیمت مواداولیه است، گفت: قیمت شکر در سال گذشته حدود ۳ هزار تومان بود، اما امروز واحدهای صنفی باید شکر را با ارز نیمایی با قیمت هرکیلوگرم ۶ هزار و ۲۰۰ تومان تهیه کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد