hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > برانداختن «رسم لاریجانی» دستور کار مجلس یازدهم می شود؟

برانداختن «رسم لاریجانی» دستور کار مجلس یازدهم می شود؟

الیاس نارادن و سیدنظام موسوی از منتخبین مردم تهران در مجلس یازدهم، با حمله به علی لاریجانی رئیس مجلس دهم اعلام کردند که رسم لاریجانی را برمی‌اندازند.

علی لاریجانی مدتی است به دلیلی ابتلا به بیماری کرونا در قرنطینه خانگی بوده و در روزهای گذشته هم اعلام شد که تست کرونای وی بار دیگر مثبت اعلام شده است. با این حال بیماری لاریجانی موجب نشده است که او از حمله دو تن از منتخبین اصولگرای مجلس یازدهم در امان بماند.
الیاس نادران در توییتی نوشت که «بزرگ‌ترین دستورکار مجلس یازدهم این است که مجلس لاریجانی را به مجلس شورای اسلامی تبدیل کند! او همچنین تاکید کرد که « مجلس دوباره به راس امور برمی‌گردد.»
سیدنظام موسوی هم در کامنتی برای توییت نادران نوشت که « برادر انقلابی و استاد فرهیخته ام آقای دکتر نادران تاکید کرده اند که مجلس لاریجانی را باید به مجلس شورای اسلامی تبدیل کنیم. حرف بسیار درستی است، بنده هم این گزاره را اضافه می‌کنم که "مجلس لاریجانی" فقط یک "اسم" نیست بلکه یک "رسم" است. اسم مهم نیست، رسم را باید برانداخت.»
مجلس یازدهم در خردادماه افتتاح خواهد شد. علی لاریجانی پس از تکیه زدن بر ریاست مجالس هشتم، نهم و دهم در انتخابات مجلس یازدهم شرکت نکرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد