hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سارق طلا فروشی در رشت دستگیر شد

سارق طلا فروشی در رشت دستگیر شد

فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری سارق طلا فروشی رشت خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش طلاهای سرقت شده را یک میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار عزیزاله ملکی  در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک طلافروشی در رشت، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: با حضور پلیس در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، فردی به عنوان مشتری برای خرید وارد یک طلافروشی شده و حین دیدن طلا از غفلت صاحب مغازه استفاده و تعدادی طلا را سرقت کرده و متواری شده است.
وی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سارق این پرونده و منزل وی را در شهر رشت شناسایی کردند، افزود: با هماهنگی قضایی سارق ۲۸ ساله کمتر از پنج ساعت در منزلش دستگیر شد.
سردار ملکی تصریح کرد: در محل دستگیری سارق، طلاهای سرقتی از قبیل پنج حلقه النگو، یک رشته دستبند، دو عدد پلاک و یک حلقه انگشتر کشف شد.
فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش طلاهای سرقت شده را یک میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: سارق دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد