hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تاریخ رسمی برای بازگشایی آرایشگاه‌ها اعلام نشده

تاریخ رسمی برای بازگشایی آرایشگاه‌ها اعلام نشده

نایب رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه اصفهان گفت: صحبت‌هایی در خصوص بازگشایی مجدد آرایشگاه‌ها از تاریخ ۵ اردیبهشت بوده، اما هیچ چیز رسمی نیست.
سید مصطفی سلمانی نایب رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه اصفهان  ،گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا، در فروردین ماه تمامی آرایشگاه‌ها تعطیل و عملا هیچ فعالیتی نداشتند.

سلمانی ادامه داد: با توجه به گفت گو‌های صورت گرفته، بازگشایی آرایشگاه‌ها هیچکدام از استان‌های ایران صورت نگرفته و فقط در استان تهران، به دستور اتاق اصناف تهران و با مسئولیت شخصی آرایشگاه‌ها شروع به کار کردند.

او همچنین اقدامات پیشگیرانه برای عدم ابتلا به کرونا در آرایشگاه‌ها را اینگونه شرح داد: تمرکز ما به روی زمانبندی بوده و قرار بر این است که نوبت‌ها هر ۴۵ دقیقه یک بار باشد. استفاده از ماسک، دستکش یکبار مصرف و ضد عفونی وسایل با مواد ضد عفونی کننده یا دستگاه‌های اشعه UV برای آرایشگران اجباری می‌باشد.

نایب رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه اصفهان در خصوص یرخورد با آرایشگاه متخلفی کهدر این مدت مشغول به فعالیت بودند گفت: مسئولیت برخورد با متخلفینی که به هشدار‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا توجه نمی‌کنند، با اداره اماکن می‌باشد که به بهترین شکل  انجام شد و با متخلفین برخورد جدی صورت گرفته است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد