hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قتل در مقابل بدهی /دستگیری قاتل ۷۱ ساله در فارس

قتل در مقابل بدهی /دستگیری قاتل ۷۱ ساله در فارس

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری عامل قتل شهروند برازجانی در فاصله زمانی کمتر از ۱۵ ساعت خبر داد.


سردار واعظی در بیان جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۱۳ روز گذشته، ۳۰ فروردین ۹۹ در پی اعلام یک فقره تیراندازی منجر به قتل در شهر برازجان، سریعا ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان در محل حادثه حضور یافتند.
این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پلیس پس از بررسی های اولیه، متوجه شدند شخصی با هویت معلوم در یک واحد مسکونی بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده و قاتل، فردی ۷۱ ساله بوده و صاحب منزلی است که قتل در آن رخ داده است.
وی توضیح داد: با بررسی های علمی و رصد اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی شهرستان دشتستان، متهم که فردی ۷۱ ساله بود را شناسایی و بامداد امروز با یک عملیات غافلگیرانه در یکی از شهرستان های استان فارس با همکاری پلیس آن استان دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی از متهم کشف شد.
وی افزود: برابر تحقیقات اولیه مقتول برای طلب مالی خود به منزل قاتل مراجعه و پس از بروز اختلاف، با استفاده از سلاح جنگی به قتل رسیده است.
سردار واعظی در ادامه گفت: متهم نیز در بازجویی های فنی به ارتکاب این جنایت اعتراف و اظهار داشته است که پس از درگیری لفظی با مقتول به دلیل اختلافات مالی با شلیک گلوله وی را به قتل رسانده است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی، در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد