hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تاثیر پلاسمادرمانی در درمان بیماری کرونا

تاثیر پلاسمادرمانی در درمان بیماری کرونا

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: پلاسمادرمانی می‌تواند در درمان و پیشگیری بیماری کرونا در آینده مثمر به ثمر باشد و ضامنی برای سلامتی بیماران تلقی شود.

محمدرضا شانه‌ساز، رئیس سازمان غذا و دارو در نشست خبری با اصحاب رسانه که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، در رابطه با ممانعت ورود کیت‌های تشخیصی به ایران توسط عربستان و آمریکا، گفت: متاسفانه راهزنی اقلام مورد نیاز بیماران کرونائی، حتی بین کشورهایی که دوست و متحد یکدیگر محسوب می شدند هم امری مرسوم شده است. این نشان می دهد که ما در چه جهانی با چه میزان از رواج انسانیت زندگی می کنیم. ما نیازی به کیت های آنها نداریم. در رابطه با این موضوع هم بررسی ها توسط وزارت خارجه انجام می‌گیرد. تکیه ما بر تولیدات داخلی و انبوهی است که قابل اتکا هستند. بنابراین شیطنت یک کشور کوچک مانعی بر سر راه ما نیست.

وی در ارتباط با موضع سازمان غذا و دارو در رابطه با پلاسما درمانی گفت: پلاسما درمانی یکی از روش های آزمایش شده در دنیا است. سازمان انتقال خون از بدو شیوع کرونا وارد این تحقیقات شد. تمام تحقیقات آنها به سازمان غذا و دارو منعکس می شود. سازمان غذا و دارو نیز از ابتدای پروژه پیگیر پیشرفت دستاوردهای این تحقیقات بوده است. این سازمان جدا از وظیفه نظارتی خود، هر کمکی را که در توان داشته باشد به این پروژه خواهد کرد. مضاف براین که این تحقیقات می تواند در درمان و پیشگیری بیماری در آینده مثمر به ثمر باشد و ضامنی برای سلامتی بیماران تلقی شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد