hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > امکان پرداخت کرایه تاکسی با استفاده از بارکدخوان QR

امکان پرداخت کرایه تاکسی با استفاده از بارکدخوان QR

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: امکان پرداخت کرایه تاکسی به صورت الکترونیکی و با استفاده از بارکد خوان QR در اصفهان فراهم شده و تا دو هفته آینده اجرایی می‌شود.

هادی منوچهری، اظهار کرد: تا دو هفته آینده پرداخت کرایه تاکسی در اصفهان به صورت الکترونیکی و با استفاده از بارکد خوان انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی بارکدخوان QR برای تاکسی‌های شهر، مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و ایمنی بیشتر رانندگان و شهروندان است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان افزود: کیف پول الکترونیک به صورت رایگان در اختیار رانندگان تاکسی قرار می‌گیرد و همشهریان می‌توانند کرایه تاکسی را با آپ مربوط پرداخت کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس پروتکل گام دوم مبارزه با ویروس کرونا مستند به راهنمای گام دوم مبارزه با این ویروس مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و الزامات فاصله گذاری اجتماعی و سلامت محیط کار در ناوگان تاکسیرانی، رانندگان موظف به سوار کردن حداکثر سه نفر مسافر هستند.

منوچهری از توزیع رایگان مایع ضدعفونی کردن تاکسی های شهر اصفهان با هزینه بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال در بین رانندگان خبر داد و گفت: توزیع رایگان ماسک و دستکش و تحویل رایگان مایع و دستگاه ضدعفونی کردن تاکسی‌ها به رؤسای خطوط برای مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام شده است.

وی گفت: یکی دیگر از مصوبات جدید ستاد مقابله با شیوع کرونای استان در خصوص فعالیت تاکسی‌ها این است که ترجیحاً راننده و مسافر از ماسک استفاده کنند و نکات بهداشتی طبق پروتکل ابلاغ شده ناوگان تاکسی شهر اصفهان اجرا شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ابراز امیدواری کرد: با کمک مؤثر رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی این دستورالعمل و استقبال مناسب رانندگان و شهروندان از اجرای آن، پیاده سازی و فرهنگ سازی آن در راستای حفظ سلامت مردم تداوم یابد.

منوچهری تصریح کرد: شهروندان برای شکایت از رانندگان تاکسی که از طرح الزام فاصله‌گذاری اجتماعی و سلامت محیط کار در ناوگان تاکسیرانی برای سوار کردن حداکثر سه مسافر را رعایت نمی‌کنند، مراتب را با شماره ۳۵۶۸۸۱۰۰، ۱۳۷ یا فضای مجازی به نشانی Taxikhabar@ اطلاع دهند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد