hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > پزشک برازجانی نخستین شهید مدافع سلامت استان بوشهر

پزشک برازجانی نخستین شهید مدافع سلامت استان بوشهر

دکتر غلامرضا فخری پزشک برازجانی و از اعضای کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری به علت کرونا جان خود را از دست داد و نخستین شهید مدافع سلامت لقب گرفت.
 دکتر غلامرضا فخری متخصص بیهوشی و از اعضای کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری و بخش اورژانس بیماران کرونایی بیمارستان‎‌های تهران به علت ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد و نامش به عنوان نخستین شهید مدافع سلامت استان بوشهر ثبت شد.
دکتر غلامرضا فخری برادر شهید محمد جواد فخری از شهدای هشت سال دفاع مقدس شهر برازجان، هنگام خدمت به بیماران به ویروس کرونا مبتلا شد و پس از پنج روز تحمل این بیماری، ۲۹ فرورین جان به جان آفرین تسلیم کرد.
دکتر عباس فخری برادر این شهید مدافع سلامت که خود از پزشکان متخصص شهر برازجان است، گفت: برادرش متولد سال ۱۳۴۹ بوده و سال‌ها در حوزه بهداشت و درمان در بیمارستان‌های کشور و درمان ایثارگران و آزادگان کشور خدمت کرد.
او بیان کرد: پیکر دکتر فخری پس از طی مراحل بهداشتی در بهشت زهرای تهران و طبق ضوابط ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا، با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان و شهرداری برازجان در این شهر به خاک سپرده می‌شود.
حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه شهر برازجان نیز در پیامی شهادت دکتر غلامرضا فخری نخستین شهید مدافع سلامت استان بوشهر را به جهادگران عرصه سلامت و درمان و خانواده این پزشک تبریک و تسلیت گفت.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد