hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > بانوی رکوردار دوومیدانی: رشته ما فقیر است/ در ایران رقیب ندارم

بانوی رکوردار دوومیدانی: رشته ما فقیر است/ در ایران رقیب ندارم

بانوی رکوردار دوی استقامت ایران گفت: در ایران مشکل رقیب دارم و با نفرات بعد از خودم سه تا چهار دقیقه فاصله دارم. این موضوع برایم مشکل ‌ساز شده است چون رکوردهای مدنظرم را کسب نمی‌کنم اما اگر رقیب داشته باشم، رکوردهایم بهبود پیدا می‌کند.

پریسا عرب، رکورددار دوی استقامت ایران  به ادامه تمرینات خود در شرایط شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: در محیط کوچکی کار می‌کنم و تمرینات سبک‌تری را انجام می‌دهم. از آنجایی که رشته من دوی صحرانوردی و استقامت است، تمریناتم را در بیرون از خانه دنبال می‌کنم.
او در مورد برنامه‌های خود بعد از برگزاری مجدد مسابقات ورزشی گفت: می‌خواهم رکوردهای خوبی بزنم اما متاسفانه در ایران مشکل رقیب دارم و با نفرات بعد از خودم سه تا چهار دقیقه فاصله دارم. این موضوع برایم مشکل ‌ساز شده است چون رکوردهای مدنظرم را کسب نمی‌کنم اما اگر رقیب داشته باشم، رکوردهایم بهبود پیدا می‌کند. با این حال تلاش می‌کنم به تنهایی رکوردهایم را ارتقا دهم.
عرب در پاسخ به این سوال که آیا با فدراسیون برای اعزام به اردوهای برون مرزی صحبت کرده‌ است؟ بیان کرد: فدراسیون قرار بود ما را به مسابقات قهرمانی آسیا در هنگ کنگ اعزام کند اما به دلیل شیوع کرونا این مسابقات به تعویق افتاد. علاوه بر این برای ورزشکاران اردو در نظر گرفت اما من در اراک تمرین کردم.
او در ادامه افزود: تقریباً چهار سال است که در مسابقات باشگاهی پر امتیازترین ورزشکار می‌شوم و با نفرات بعدی خیلی فاصله دارم. در مسابقات هرمز ۱۰ دقیقه با نفر دوم فاصله داشتم و شرایط در مسابقات هم اینگونه است. از رکوردهایم راضی هستم. در ایران رقیب ندارم ولی باید با رقیبان خارجی مسابقه بدهم و خودم را بسنجم.
عرب در مورد وضعیت دوومیدانی بانوان گفت: وضعیت خیلی خوب نیست. به طور کلی فکر می‌کنم دوومیدانی رشته فقیری است و باید خودمان هزینه کنیم. در حال حاضر به من که پر امتیازترین ورزشکار هستم در یک سال ۱۴ میلیون تومان می‌دهند اما هزینه‌های ورزشی من را پوشش نمی‌دهد و بیشتر شخصی هزینه می‌کنم.
این ورزشکار در پایان گفت: امیدوارم زودتر بیماری کرونا تمام شود و باز به مسابقاتمان برگردیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد